ERASMUS +

PROJECTE 22

CLAUSTRE PEDAGÒGIC BE

El dilluns 18 de març vam fer un claustre pedagògic de biblioteca. Primerament, les mestres que van anar a Portugal van transferir l’experiència de les mobilitats que van realitzar a Vianna do Castelo i a Sao Martinho do Porto en el marc del programa ERASMUS+ KA120.

Després, vam fer una dinàmica per tal de presentar el nou material creat per la comissió de biblioteca per treballar els diferents aspectes literaris. Es tracta d’unes targetes que serviran als infants per poder realitzar recomanacions de llibres utilitzant metallenguatge literari. Aquí podeu veure’n algunes imatges.

SEMINARI DE BE DE SALT

El dijous 15 de febrer, la Sònia Fernández, l’Helena Moreno i la Montse Verdaguer, mestres de l’escola La Farga de Salt, van presentar al seminari de BE la seva experiència de les mobilitats que van realitzar a Vianna do Castelo i a Sao Martinho do Porto en el marc del programa ERASMUS+ KA120.

FASE 5 i última

Després d’una bona esporga toca tornar-ho a posar tot al seu lloc. Quina il·lusió gaudir d’una biblioteca tan bonica i amb un corpus de llibres tan bo!!!

I aquest és el resultat:

FICCIÓ:

NO FICCIÓ:

FASE 4

Els últims dies, abans de les vacances de Nadal, ens van venir a posar els mobles. Quina alegria vam tenir! Ja tenim ganes que la biblioteca torni a estar operativa.

FASE 3

Ja tenim una altra fase enllestida: el parquet. Quina passada! Com va agafant forma.

FASE 2

En Jordi, el conserge, ja quasi té la biblioteca tota pintada. La comissió de biblioteca ha escollit la pintura: un blanc trencat.

Aquí podeu anar veient com queda:

Els nens i nenes de 5è B visiten les obres de la biblioteca Mil·lènium.

ÚLTIM DIA DE TREURE LLIBRES I MATERIAL

Avui hem acabat de buidar la biblioteca de llibres i de material de gestió. Ara queda feina del conserge a tapar forats, pintar, canviar els llums… per tal que quan ens vinguin a posar el parquet ja estigui tot a punt. De mica en mica va agafant forma!

Sembla molt més espaiosa!

Continuem amb l’esporga…

La biblioteca, de mica en mica, va quedant sense llibres. Avui ha tocat treure tots els llibres informatius i fer-ne l’esporga corresponent.

En Jordi, el conserge, també ens treu els fluorescents per posar-hi uns llums més bonics, que gastin menys i facin més llum.

ESTEM EN OBRES: FASE 1

La biblioteca Mil·lènium estarà tancada fins nou avís.

Disculpeu les molèsties. L’espera s’ho valdrà.

Avui, segon dia d’esporga i de treure coses: pòsters, titelles, dracs… I també d’encapsar llibres i transportar-los a una altra aula on no s’hi fa classe.

4t JOB SHADOWING. SAO MARTINHO DO PORTO

La setmana del 22 al 26 de maig, la Sònia Fernández i la Montse Verdaguer van tenir la sort de poder estar a l’Agrupamento Escolar de Sao Martinho do Porto (Portugal) juntament amb dues mestres més de l’escola Àngels Alemany i Boris de Lloret de Mar.

Ha estat una experiència increïble. Aquí podeu veure un petit diari de la mobilitat.

DILLUNS 22 DE MAIG

Hem tingut una rebuda molt bonica per part de l’Ana Paula. La gent de la comissió de biblioteca ens ha preparat una exposició sobre Catalunya a l’entrada de la biblioteca escolar. Ha estat un detall molt bonic de part seva. Després ens ha ensenyat les diferents instal·lacions (gimnàs, laboratori, cantina, auditori…). Ens ha explicat la multitud de projectes que fan, tota la programació que tenen feta, tots els excels, documents, blog i pàgina web… Una passada d’hores de treball i de saber cap a on volen anar. Més tard, hem assisitit a un club de lectura per part d’uns alumnes de 12 anys. Ha estat un un dia molt intens!

Exposició sobre Catalunya a l’entrada de la BE

BE de Secundària

Auditori

Club de lectura

DIMARTS 23 DE MAIG

Hem visitat altres escoles de l’Agrupamento: l’escola de Cela, inaugurada l’any 2020, i l’escola d’Alfeizerao, estrenada fa un mes. Ha estat impressionant veure les seves biblioteques i tot el mobilitari que tenien. A la tarda hem assistit a un club de lectura sobre poetes portuguesos. Cada alumna s’havia preparat un poema per ser llegit en veu alta. També hem llegit un text en castellà i les alumnes l’han traduït al portuguès. A la tarda, hem assistit a una classe que impartia l’Ana Paula sobre drets d’autors. Després hem anat a la BE i els ha fet fer un exercici als ordinadors sobre com citar les fonts en un treball, tot seguint la normativa APA.

Biblioteca Da Cela

Escola d’Alfeizerao i la seva biblioteca

Club de lectura i taller de drets d’autor

DIMECRES 24 DE MAIG

Hem estat a l’escola Da Cela on hem vist una dramatizació realitzada per l’alumnat de 2n del llibre el Peix Irisat. Tots els nens i nenes tenien una competència lectora molt bona. També hem assistit a una lectura bilingüe per part d’una mare i de la mestra de l’alumnat de 1r on s’explicava en castellà i portuguès la història: Corre, corre Cabacinha. A partir d’aquesta història han fet un treball de lectoescriptura.

A la tarda, hem estat a l’escola d’Afeizerao, on l’Ana Paula ha començat a fer una activitat amb un llibre joc d’oficis i han continuat amb un joc de síl·labes i rimes. També hem vist com la classe de 4t anava a la biblioteca a fer préstec. Ens ha sobtat que fessin el préstec de manera manual.

Alumnes de 2n dramatitzant el llibre El Peix Irisat

Mare de parla espanyola i mestra explicant el llibre de manera bilingüe

Jugant a endevinar la paraula fent rimes. Préstec a la BE

DIJOUS 25 DE MAIG

Hem visitat l’escola de Primària de Sao Martinho do Porto. Hem conegut la Doctora Ana Cristina Tavares, de la Universitat de Coimbra, autora del llibre A Alga que queria ser flor. Ha preparat, juntament amb l’Ana Paula, un taller de ciència a l’alumnat de 3r de Primària. Hem pogut veure com la ciència es relaciona amb la literatura. Ha estat una activitat excel·lent.

A la tarda, l’Anna Paula ens ha ensenyat la ciutat d’Alcobaça, el seu monestir cistercenc i la biblioteca municipal. Hem acabat sopant a Nazaré. Un dia fantàstic!

Taller de ciència i literatura

BE de l’escola de Primària de Sao Martinho do Porto

Visita a Alcobaça.

Biblioteca Municipal d’Alcobaça

DIVENDRES 26 DE MAIG

Últim dia de Job Shadowing. Hem començat fent una activitat de frases fetes en anglès amb alumnes de 6è. Havien de relacionar la frase feta en anglès amb el seu significat en portuguès mitjançant unes targetes. Després hem anat a l’auditori on els alumnes de 5è ens han fet una dramatització sobre el llibre: D’aquí no passa ningú. Ha estat impressionant! Més tard, hem fet el tancament de la setmana amb l’Ana Paula. Ens hem acomiadat de l’equip directiu i ens han regalat una ampolla del seu Agrupamento per a cadascuna de nosaltres. A la tarda, l’Ana Paula ens ha acompanyat a una llibreria LIJ espectacular, semblava sortida d’un conte de fades. Aquesta llibreria es diu O Bichinho do Conto al terme de Casais Brancos. Hem anat a fer una volta al poble d’Óbidos. Un poble emmurallat preciós.

Activitat de frases fetes en anglès i la seva traducció al protuguès

Dramatització del llibre D’aquí no passa ningú.

Llibreria LIJ O Bichinho do Conto

Poble medieval d’Óbidos

Ha estat una setmana plena d’aprenentatges i de bones experiències. Moltes gràcies per tot, Ana Paula. Muito obrigada.

3r JOB SHADOWING. VIANA DO CASTELO

La setmana passada, l’Helena Moreno i la Montse Verdaguer van viatjar a Viana do Castelo (Portugal) per fer un Job Shadowing a l’Agrupamento Escolar de Santa Maria Maior. Aquí podeu llegir un breu diari de la mobilitat. 

DILLUNS 8 DE MAIG

Avui hem pogut compartir les nostres tradicions i cultura amb els alumnes de 15 anys. Després hem estat entrevistades per TV Maior (el canal de televisió de l’Agrupamento) i hem participat en un club de lectura d’alumnes de l’últim curs de secundària. 

Club de lectura amb les alumnes de 17 anys.

Sala audiovisuals on es graven els graven els programes TV na Maior

DIMARTS 9 DE MAIG

Avui hem visitat dues escoles. Una on hi ha els infants de 6-10 anys i una altra on hi ha els nois i noies de 10-15 anys. Hem assistit a una classe d’anglès, hem vist les seves biblioteques escolars i ens n’han explicat el funcionament. També hem estat a una classe de francès d’alumnes de 13 anys. 

                                                        Reunió amb les coordinadores de les BE

Recomanacions de llibres en francès

DIMECRES 10 DE MAIG

Avui hem pogut participar en dues classes d’Espanyol, amb alumnes de 17 i 18 anys. Hem explicat les nostres tradicions i d’on venim. També hem pogut explicar un àlbum il·lustrat a l’alumnat de 12 anys. Després hem estat en una classe de literatura portuguesa amb alumnes de 15 anys, on els alumnes ens han fet una exposició oral sobre els autors portuguesos més rellevants al llarg de la història. I, finalment, hem assistit a una classe de Ciutadania en la qual treballaven els Objectius de Desenvolupament Sostenible amb els infants de 10 anys. Ha estat un dia molt enriquidor. 

Explicant les nostres tradicions i cultura

Explicant l’àlbum Sunakay de Meritxell Martí i Xavier Salomó a alumnes de 12 anys.

DIJOUS 11 DE MAIG

Avui hem vist una classe d’anglès amb infants d’11 anys. A continuació hem assistit a un debat sobre els llibres que formaven part del projecte “Miúdos a votos” a la biblioteca. Ha estat impressionant. Després d’una estoneta de descans i de visitar la biblioteca municipal, hem tornat a l’escola Frei Bartolomeu per veure una activitat extracurricular de jardineria i hem plantat un arbust. Finalment, hem assistit a una sessió de coordinació amb el Departament de Llengües a la biblioteca. 

                                                       Activitat extracurricular de jardineria

Debat sobre llibres

                                             Sessió de coordinació del departament de llengües

DIVENDRES 11 DE MAIG 

Avui els alumnes d’espanyol de 12è curs ens han organitzat un tour per la ciutat. Hem pogut conèixer els llocs més emblemàtics de la ciutat i hem acabat la ruta visitant el museu dels vestits tradicionals portuguesos. Marxem carregades de vivències fantàstiques! Ha estat una gran experiència.

Muito obrigada, até breve!

Amb els alumnes de 12 curs d’espanyol a la plaça de la República

PROJECTE 21

CLUBS DE LECTURA A LA BIBLIOTECA D’EN MASSAGRAN

Aquest curs diferents infants de l’escola han participat en els clubs de lectura que feia la BP d’en Massagran. Mireu què n’opinen.

Que bé que s’ho passen. A veure si el curs vinent s’hi apunta més alumnes!

CLAUSTRE PEDAGÒGIC: Constel·lacions literàries

El passat 15 de maig tot el claustre vam poder constel·lar amb diferents versions de les Caputxetes Vermelles. Va ser molt interessant veure com anàvem parlant d’escenaris, de personatges, de narradors sense parlar del tema.

LLENGUES MATERNES A L’ESCOLA

Aquest mes d’abril, mes cultural, ha estat la primera vegada que hem fet que les famílies dels nostres alumnes vinguessin a l’escola a explicar històries, contes… en la seva llengua materna. Hem aconseguit 4 famílies a cicle mitjà. Enhorabona a aquestes famílies per trencar el gel i fer-nos passar una agradable estona.

https://www.thinglink.com/view/scene/1715078229393408486

Gràcies a tothom per fer-ho possible!

Continua la màgia d’anar, amb les famílies, a la BP.

Els nens i nenes de primer van poder escoltar dues històries molt boniques. La Montse va explicar el llibre de Finn Herman de Mats Letén. Mares, pares i infants varen gaudir d’allò més. Va ser tot un èxit, hi havia 16 famílies de La Farga. Enhorabona a tothom per fer-ho tan fàcil!

Biblioteca d’en Massagran

JORNADES DE TRANSFERÈNCIA INTERCENTRES

El passat dia 30 de març cinc mestres de La Farga van anar a l’escola Wagner de Santa Coloma de Gramenet a fer la primera jornada de transferència intercentres.

Ahir, 18 d’abril, es va fer la segona jornada a Lloret de Mar, concretament, a l’escola Alemany i Boris.

Alguns dels productes elaborats són:

APADRINAMENTS LECTORS

Aquest curs hem fet un canvi en els apadrinaments lectors. A causa de les dues mobilitats fetes de Jobshadowing, hem replantejat aquests moments literaris entre padrins i fillols oferint als alumnes un bon model lector, sigui teatralitzant un llibre, sigui fent titelles, etc.

Padrins i fillols 6è – 2n

Padrins i fillols 3r A i I4A

SEMINARI DE BE DE SALT

El dijous dia 16 de febrer, a l’escola del Pla, la Sònia, l’Helena i l’Arcen van anar a explicar les mobilitats dels seus Jobs Shadowings als docents que formen part d’aquest seminari de biblioteques escolars de Salt. Les experiències docents de cadascuna d’elles va ser molt enriquidora per a tots.

BIBLIOTECA D’EN MASSAGRAN

Enguany, hem tornat a començar a descobrir, juntament amb les famílies de primer, la biblioteca d’en Massagran. Ha estat una molt bona experiència. Tots els nens i nenes s’han fet el carnet de la biblioteca pública. Tot un èxit!

CLAUSTRE PEDAGÒGIC PER A EXPLICAR LES MOBILITATS A ITÀLIA I A GRÈCIA

Les mestres que van anar a fer un job shadowing a Itàlia i a Grècia van comprar diferents àlbums i contes i vam fer una dinàmica amb aquests llibres,

Després ens van explicar què havien après, vist, descobert… d’aquestes dues biblioteques tan diferents.

Trobareu aquests llibres tan bonics que han portat a la biblioteca. Vinga, a què espereu per anar a buscar-los???

ERASMUS DAY (13, 14 i 15 d’octubre)

Els nens i nenes de Cicle Superior estan preparant un Mannequin Challenge per commemorar aquesta efemèride. Han agafat la música de la cançó Despechá de Rosalía i l’han versionat.

Estigueu atents perquè estem a punt de penjar-ho.

Aquí ho teniu, aquesta és la lletra que s’han inventat:

Alumnes de Cicle Superior (5è i 6è) fent un Mannequin Challenge

5è I ÚLTIM DIA DE JOB SHADOWING

Avui acabem la nostra estada, ha estat una setmana plena d’aprenentatges. Hem començat al matí reunint-nos amb l’Eleni, que és la coordinadora de primària. Ens ha explicat com treballen la lectura al llarg de tota l’etapa de primària. També hem estat compartint activitats i experiències amb ella. Després ens hem reunit amb l’Evi per fer el tancament de l’estada. Ens ha ensenyat una gravació del cercle d’autors, una activitat en la qual conviden un autor a través de meet, comparteixen amb ell el treball fet a l’aula i li fan una entrevista.

Thanks you for everything Anatolia School! 

4t DIA

Aquest matí hem anat a la biblioteca Eleftheriades; en Nikos i l’Apostolos ens hi han explicat la programació de les sessions d’alfabetització informacional i formació d’usuaris que tenen planificades per a primària i secundària. Després, l’Iro ens ha ensenyat les instal·lacions de l’edifici STEM que hi ha al campus i ens ha explicat com treballen les stem des d’infantil fins a la universitat.

3r DIA

Hem visitat la biblioteca de l’Anatolia Elementary School Library. Es troba en un edifici acabat d’estrenar amb unes instal·lacions espectaculars. Hem pogut veure tota l’escola i hem assistit a una sessió de biblioteca amb els alumnes de 2n de primària. També hem visitat la biblioteca de l’escola internacional Pinewood que forma part de la institució Anatolia. Allà els alumnes fan totes les classes en anglès. Ha estat un dia molt interessant. Gràcies, Eleni, Evi i Effie!

2n DIA

Avui hem visitat les instal·lacions de l’ACT (American College of Thessaloniki). Després a la biblioteca, hem fet la presentació de la nostra escola on-line, a la qual han assistit diversos professors i bibliotecaris del campus. Seguidament, ens han explicat com fan la catalogació i l’animació a la lectura. Gràcies, Evi, Liza, Russel i Stella!

📚

1r DIA DE JOB SHADOWING A PYLEA (Tessalònica, Grècia).

Hem tingut una gran rebuda, ens han fet un tour pel campus escolar. L’escola és molt gran, hi ha des de Educació Infantil fins a la Universitat. Hem visitat dues de les quatre biblioteques que tenen i ens n’han explicat el funcionament (catalogació, activitats que s’hi duen a terme, etc). Ha estat un dia molt enriquidor. Ens hem sentit molt ben acollides i acompanyades.

Ahir, dues mestres de l’escola, l’Arcen i l’Helena, van agafar un avió cap a Zurich (Suïssa). Allà en van agafar un altre cap a Grècia. Faran una estada de 5 dies (26 al 29 de setembre) a l’Anatolia Elementary School i treballaran conjuntament amb una altra mestra de l’escola Mas i Perera de Vilafranca del Penedès. Ens aniran explicant tot allò que descobreixin. Estigueu molt atents.

SEGONA MOBILITAT DE JOB SHADOWING A TESSALÒNICA, GRÈCIA

5è I ÚLTIM DIA:

Avui és l’últim de la nostra estada a l’IC Collodi Marini. Tornem cap a casa carregades d’experiències que no oblidarem mai! Ens hem sentit molt ben acollides i hem creat un vincle molt especial amb els mestres i alumnes de l’escola. 

No podríem tenir millor comiat que aquest! En Paolo Capodaqcqua (músic, compositor i mestre de l’escola ) ha musicalitzat textos de Gianni Rodari i conjuntament amb els alumnes ens han meravellat amb una actuació fantàstica.

Grazie mille per tutto, è stato un piacere! 😊

4t DIA:

Avui hem assistit a una classe de literatura amb els de 13 anys. Els alumnes han llegit faules en diferents idiomes (àrab, urdú, anglès…). Després han fet un concurs de preguntes sobre els personatges.
Posteriorment, hem assistit a una classe d’art en la qual els alumnes de 12 anys estaven dissenyant els seus propis llibres explicant la història del poble.
A la tarda, dues mestres ens han portat a Aielli, un poble que està ple de murals preciosos.

3r DIA:

“Scatola Delle storie” 🗃📚

En aquest tercer dia de mobilitat, hem pogut gaudir d’un matí literari a la muntanya. Hem xalat molt amb la capsa de les històries. L’alumnat de 13 anys ha llegit als alumes de 10 anys un fragment d’una història que s’havien preparat prèviament. Nosaltres els hem explicat el conte de la Caputxeta Vermella en català. Ha estat un dia diferent i especial per a tots nosaltres.

Mestres de l’IC Collodi Marini

Lectura a la Natura

Actuacions
Actuacions
Actuacions

2n DIA:

Avui hem conegut el funcionament de la biblioteca escolar. També hem assistit a una sessió de biblioteca amb alumnes de 13 anys. Durant la sessió han estat treballant la cerca d’informació i la manera d’utilitzar-la i de compartir-la. Ha estat molt interessant i hem après molt, grazie mille Simona! 

1r DIA de JOB SHADOWING:

Avui comencem la nostra estada a l’escola IC Collodi Marini d’Avezzano (Itàlia). Formem part del projecte de biblioteques escolars liderat pel CETE+ amb l’objectiu de transformar el nostre centre a través de la internacionalització i els programes d’innovació. 

Avui estem visitant els diferents espais de l’escola i coneixent el seu projecte educatiu. 

PRIMERA MOBILITAT DE JOB SHADOWING A AVEZZANO

Com ja sabeu, l’escola forma part d’un projecte Erasmus + de biblioteques escolars. Ahir dues mestres de l’escola, la Sònia Fernández i l’Helena Moreno van viatjar a Avezzano (Itàlia) per poder fer una pràctica d’observació (del 19 al 23 de setembre) a la biblioteca de l’ Istituto Comprensivo Statale Collodi Marini.

Esperem que vinguin carregades de moltes idees i que gaudeixin de la seva estada a Avezzano. Us n’anirem explicant coses cada dia.

CLAUSTRE PEDAGÒGIC PER FOMENTAR ELS LLIBRES DE LA BIBLIOTECA D’AULA ALS DIFERENTS CICLES DE L’ESCOLA

El dia 9 de maig, la comissió de biblioteca escolar va organitzar per a tot el claustre una roda de 4 tallers sobre com dinamitzar els llibres de la biblioteca d’aula. Es va dividir el claustre en 4 grups totalment aleatoris, s’havien d’agrupar per objectes i personatges dels contes clàssics: els 3 porquets, el Flautista d’Hamelin, les 7 cabretes i el llop i la Blancaneus i els 7 nans. Un cop vam tenir fets els 4 grups, se’ls va donar un full de ruta: els 4 grups havien d’anar passant per tots els tallers. Les mestres de la comissió de biblioteca estàvem repartides en els 4 tallers i érem les que dinamitzàvem les activitats.

A Educació Infantil es va fer un passeig pels 5 sentits, cada docent havia d’endevinar el llibre tot escoltant una música, tastant algun aliment, tocant alguna cosa…

A Cicle Inicial havien d’aparellar les cobertes dels llibres amb les seves guardes.

A Cicle Mitjà havien de resoldre tres reptes sobre diferents llibres de l’Anthony Browne.

I a Cicle Superior havien d’ordenar unes seqüències sobre llibres sense mots de la Warja Lavater i la Sonia Chaine.

Aquí podeu veure el resultat. Tothom ho va valorar molt bé i creiem que se’n va treure molt de profit. Esperem que s’apliqui a l’aula durant el curs 22-23.

Claustre pedagògic sobre com mediar els llibres de les Biblioteques d’Aula

MÉS LOGOTIPS!

admin03/03/22  

Mireu quins artistes tenim a la Farga! Clicant a la següent imatge podreu veure més dissenys de logotips CETE+ creats per l’alumnat de 4t, 5è i 6è!

https://peopleartfactory.com/g/V1ZxoxWBbVIbh8rYsHZU-copy-8ee96467

GUANYADOR DEL LOGOTIP CETE+

admin03/03/22  

Hola, a continuació podeu veure el logotip guanyador del projecte CETE+. L’enhorabona a les dues persones guanyadores de 6èC amb el pseudònim MENT.

DESCOBRIM LES BIBLIOTEQUES PÚBLIQUES DE SALT

admin26/02/22  

Ja ha començat l’activitat “El gust per la lectura”, amb infants i famílies de primer a les Biblioteques Públiques de Salt. Ha estat tot un èxit! Aquí en teniu una mostra de nens i nenes de 1r A amb les seves famílies a la BP Iu Bohigas.

ERASMUS+ A LA FARGA

Des d’aquest curs 21-22 l’escola forma part del projecte Erasmus+, en el que participen escoles de tota Europa en l’àmbit de les Biblioteques Escolars. Concretament en el projecte Erasmus+ KA120 del Microconsorci de Biblioteca Escolar del PuntEdu del Departament d’Eduació.

From this year 21-22 our school takes part in the Erasmus+ project which is carried out in different schools around Europe about School Libraries. This project is a KA120 Erasmus+ which consists on improving the School Libraries and depends on the PuntEdu School Libraries Microconsortium of the Education Department. 

El projecte CETE+  (Consorci Europeu per a la transformació educativa), és un projecte subvencionat per la UE amb l’objectiu de millorar l’aprenentatge de l’alumnat.

CETE+ Project (European Consortium for Educational transformation), is a project supported by the EU that aims to improve the students learning process. 

Nova convocatòria projectes Erasmus+ Biblioteques escolars - Ibbycat

“The CETE+ project is co-funded by the Erasmus+ programme of the European Union. The content of this publication is the sole responsibility of the La Farga School and neither the European Commission nor the Spanish Service for the Internationalisation of Education (SEPIE) is responsible for any use that may be made of the information contained there in”.

Els darrers mesos les i els mestres de l’escola han començat la formació per iniciar el projecte, i els mesos de gener i febrer serà el torn dels i les alumnes de 4t, 5è i 6è, que participaran en el concurs per triar el logotip del projecte.

LA UNIÓ EUROPEA

Els alumnes de 4t B han preparat el Parem l’Orella sobre la Unió Europea, dins el marc del projecte Erasmus + en el qual participa la biblioteca. Esperem que us agradi!

https://www.thinglink.com/card/1538929006538129409